We wtorek 26 lutego odbędzie się konferencja prasowa łódzkiego SLD n.t. linii tramwajowej '46' i ewentualnym jej remoncie. Głos zabierze również Stowarzyszenie na Rzecz Obrony Podmiejskiej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim.
Przy okazji będzie możliwość poinformowania większej liczby mieszkańców o tym co w interesie najdłuższej linii tramwajowej w Polsce robią samorządowcy, a raczej czego nie robią...
Nie tak dawno głośno było o zimowych problemach w kursowaniu tramwaju. Sygnatariusze porozumienia pracują nad zmianą rozkładu jazdy tak aby zmniejszyć liczbę kursów. Zastanawiające jest również to, że żaden samorząd w 2013 roku nie przeznaczył ani złotówki na utrzymanie "46". Raczej nie jest to podyktowane brakiem potrzeby inwestowania. W takim razie zachodzi pytanie- czym? Według mnie "upośledzeniem" władzy...
Wystarczy przejechać kilka przystanków by dostrzec stare wiaty przystankowe albo ich brak, nieczytelne rozkłady jazdy<interweniowałem w tej sprawie już dwukrotnie> czy brak biletomatów. Jadąc "46" nie możemy czuć się jak w XXI wieku, wręcz przeciwnie. Radni o tym nie najwidoczniej nie wiedzą i <wg. mnie> zależy im na jak najszybszej likwidacji tego połączenia wbrew tworzonym pozorom.
Co będzie dalej pokaże czas. Być może nowy budżet Unii oraz wybory samorządowe w 2014 r. przyniosą ratunek dla "46".
Tymczasem zachęcam do przyłączenia się do grupy Stowarzyszenia na Facebook'u. Tam będzie można bliżej zapoznać się z jego działalnością i poczynaniami polityków http://www.facebook.com/groups/200728406644722/
Ponadto zapraszam na XXXIII sesję Rady Miasta Zgierza, która odbędzie się w najbliższy czwartek. Punkt 9 dotyczy właśnie tramwaju "46".
Przy okazji będzie możliwość poinformowania większej liczby mieszkańców o tym co w interesie najdłuższej linii tramwajowej w Polsce robią samorządowcy, a raczej czego nie robią...
Nie tak dawno głośno było o zimowych problemach w kursowaniu tramwaju. Sygnatariusze porozumienia pracują nad zmianą rozkładu jazdy tak aby zmniejszyć liczbę kursów. Zastanawiające jest również to, że żaden samorząd w 2013 roku nie przeznaczył ani złotówki na utrzymanie "46". Raczej nie jest to podyktowane brakiem potrzeby inwestowania. W takim razie zachodzi pytanie- czym? Według mnie "upośledzeniem" władzy...
Wystarczy przejechać kilka przystanków by dostrzec stare wiaty przystankowe albo ich brak, nieczytelne rozkłady jazdy<interweniowałem w tej sprawie już dwukrotnie> czy brak biletomatów. Jadąc "46" nie możemy czuć się jak w XXI wieku, wręcz przeciwnie. Radni o tym nie najwidoczniej nie wiedzą i <wg. mnie> zależy im na jak najszybszej likwidacji tego połączenia wbrew tworzonym pozorom.
Co będzie dalej pokaże czas. Być może nowy budżet Unii oraz wybory samorządowe w 2014 r. przyniosą ratunek dla "46".
Tymczasem zachęcam do przyłączenia się do grupy Stowarzyszenia na Facebook'u. Tam będzie można bliżej zapoznać się z jego działalnością i poczynaniami polityków http://www.facebook.com/groups/200728406644722/
Ponadto zapraszam na XXXIII sesję Rady Miasta Zgierza, która odbędzie się w najbliższy czwartek. Punkt 9 dotyczy właśnie tramwaju "46".
Tramwaj "46"
Reviewed by zgierzmoimmiastem
on
01:43:00
Rating:
Brak komentarzy: