
Przeciw tej decyzji w ostatnim czasie protestowaliśmy podczas sesji Rady Gminy Zgierz (23 stycznia), Rady Miasta Zgierza (23 stycznia) i Rady Miasta Ozorkowa (25 stycznia). Pomimo że w planach obrad żadnej z tych rad o likwidacji tramwaju nie było nawet jednej wzmianki.
Kilkanaście dni wcześniej, 12 stycznia o swoich obawach, które teraz się potwierdzają, poinformowaliśmy Państwa podczas konferencji w Zgierzu na przystanku Stary Rynek. Za udział w dotychczasowych wydarzeniach serdecznie dziękujemy panom Rafałowi Górskiemu z fundacji INSPRO i ruchu Łódź Jest Nasza oraz Jakubowi Majewskiemu z fundacji ProKolej.
Linie „45” i „46” formalnie zostają zawieszone, a zastępcza komunikacja autobusowa gwarantowana jest jedynie na okres dwóch miesięcy. Osoby odpowiedzialne za ten stan dla linii „46” nie przedstawiły żadnego planu naprawczego. Szanse na jej reaktywację w chwili obecnej wydają się być zerowe.
Odjazd ostatniego kursu z Ozorkowa do Łodzi planowany jest w nocy z 3 na 4 lutego 2018 o 03:28.
Za „Stowarzyszenie
na rzecz Obrony Podmiejskiej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim”
Przedstawiciel, Adam Rembak
Przedstawiciel, Adam Rembak
OSTATNI TRAMWAJ
Reviewed by zgierzmoimmiastem
on
23:54:00
Rating:

Brak komentarzy: